کسب رتبه اول بخشداریهای شهرستان دیواندره در استان کردستان

شناسهٔ خبر: 21F8D265 -
در ارزیابی عملکرد بخشداریهای استان کردستان، بخشداری های شهرستان دیواندره رتبه برتر بخشداریهای استان کردستان را کسب کردند.

به گزارش هاناخبر، طی ارزیابی عملکرد بخشداریهای استان کردستان از مهرماه 99 لغایت مهرماه سال 1400 که توسط استاندار استانداری صورت گرفت، بخشداری سارال، مرکزی و کرفتو رتبه اول تا سوم را در بین 31 بخشداری کسب کردند و در مجموع امتیازات، فرمانداری دیواندره در بین 10 فرمانداری رتبه اول را بدست آورده است.
کسب رتبه برتر بخشداریهای شهرستان دیواندره طی 2 سال متوالی در ارزیابی عملکرد بخشداریهای استان کردستان، بیانگر تلاش مجموعه فرمانداری و بخشداریهای شهرستان و اعتماد فرماندار دیواندره به نیروهای جوان فرمانداری و توجه ویژه به تفکر سیستمی و تحقق اهداف سازمانی است که علی رغم کاستی ها و کمبودها با تخصص و همدلی این موفقیت را بدست آوردند.
مولفه های مختلفی در روند ارزیابی اقدامات بخشداریهای استان کردستان طبق ضوابط مدنظر قرار می گیرد که بخشداریهای شهرستان دیواندره در دو دوره متوالی رتبه برتر را در بین بخشداریهای استان کردستان کسب کرده اند.

 

 

  • هه وال : اعتماد به جوانان بومی قطعاً ثمربخش خواهد بود درود برآقایان دکتر عبودی ، دکتر هاشمی نسب و مهندس پرویزی بخشداران توانمند جوان و مردمی شهرستان دیواندره

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 7 =